Skuteczny marketing w Internecie

2 dniowe szkolenie z 80% dofinansowaniem

Już 23-24.10.2017

WEŹ UDZIAŁ W SZKOLENIU I UZYSKAJ NAWET DO 80% ZWROTU KOSZTÓW!

Zapraszamy przedstawicieli mikro, małych i średnich firmy do udziału w szkoleniu
pt. „Skuteczny marketing w Internecie”.

Dowiedz się jak stworzyć silną markę w Internecie i pozyskać nowych klientów.

Prowadzący szkolenie

MARIUSZ ŁODYGA

Jest strategiem. Konsultantem. Trenerem. Teoretykiem i praktykiem marketingu.

Praktyk marketingu z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży. Prowadzący posiada praktyczną znajomość public relations oraz technik budowy wizerunku. Mariusz jest właścicielem marki Premium Consulting, w ramach której zrealizował ponad 250 projektów szkoleniowych i doradczych zarówno dla dużych instytucji publicznych i prywatnych, jak i firm sektora MŚP.

O umiejętnościach i kompetencji Mariusza świadczy bogate portfolio klientów obejmujące m.in. Raiffeisen Polbank, Orange, Ministerstwo Rozwoju.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU

Z

Będziesz w stanie utworzyć profesjonalny zespół do spraw marketingu.

Z

Poznasz najnowsze narzędzia komunikowania w internecie.

Z

Zdobędziesz wiedzę na temat procesów związanych z tworzeniem profesjonalnej marki.

Z

Poznasz elementy zarządzania kryzysowego w komunikacji oraz Public Relations.

Z

Dowiesz się jak tworzyć spójny i profesjonalny wizerunek marki online.

Z

Poznasz mocne i słabe strony dotychczasowej komunikacji z klientami oraz partnerami firm.

Z

Wprowadzisz nowoczesne narzędzia marketingowe w repertuar działań Twojej firmy.

Z

Poznasz efektywne modele marketingowe służące prezentowaniu korzyści produktów i usług.

PROGRAM SZKOLENIA

Filary budowy silnej marki – jak wykorzystać branding do budowy wartości postrzeganej.

 

  • Czym dokładnie jest branding i po co z niego korzystać?
  • Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy.
  • Diagnoza marki – czyli marka z punktu widzenia klienta.
  • Budowanie wizerunku – zarządzanie marką i kreowanie jej osobowości.
  • Dominujące trendy w marketingu – Be more human, Human to Human, Live streaming, Influencer marketing, Real Time Marketing

Jak wykorzystywać emocje w komunikacji marketingowej.

  • Hard selling vs. Soft selling – czyli dlaczego tradycyjna komunikacja umiera.
  • Mechanizm luki informacyjnej – czyli jak pisać aby zwiększać clickbait.
  • Reguły wywierania wpływu i ich zastosowanie w marketingu
  • Mechanizm propulsji i retropulsji.
  • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty – Unique Selling Proposition vs. Emotional Selling Proposition.
  • Skuteczny model komunikacji w praktycznym zastosowaniu.

Skuteczna komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych.

  • Jaki jest wpływ mediów społecznościowych na budowanie świadomości marki.
  • Który z dostępnych kanałów socialowych wybrać do komunikacji z klientami.
  • Jak zachowują się użytkownicy mediów społecznościowych na stronie www.
  • Jak skutecznie sprzedawać produkty/usługi poprzez media społecznościowe.
  • Jak wykorzystać format wideo, w tym live streaming w social media do budowania rozpoznawalności oraz sprzedaży?
  • Jak wykorzystać działania remarketingowe, aby były skuteczną metodą zwiększania ilości transakcji.

Jak wykorzystać marketing automation do zwiększania sprzedaży.

  • Bez czego marketing automation nie będzie funkcjonował prawidłowo.
  • Analiza behawioralna użytkowników serwisu i lead nurturing.
  • Konstrukcja lejka sprzedażowego wykorzystującego internet jako główne medium.
  • Trzy podstawowe schematy kształtujące konwersję na stronie www dzięki systemowi do marketing automation.
  • Przykład aplikacji, którą można wdrożyć nawet w małej i średniej firmie bez konieczności posiadania dużego budżetu oraz zasobów IT.

E-mail marketing – planowanie, tworzenie i analizowanie kampanii e-mail marketingowych.

  • Strategia mailingowa – wybór grupy docelowej i ich segmentowanie, określenie celu oraz kalendarza wysyłek.
  • Jak pozyskiwać i rozbudowywać bazy mailingowe.
  • Przygotowanie mailingu – układ, treść, grafiki i odnośniki – elementy tworzące idealny mailing.
  • Pola: Temat i nadawca – jakie one mają znaczenie?
  • Badanie efektywności – docieralności i klikalności, czyli jak interpretować kluczowe wskaźniki?
  • Jaką wybrać platformę do mailingu?
  • Jak zaplanować działania cold mailingowe, tak by realizowały konwersję.

Copywriting – Jak jedno słowo potrafi wpłynąć na skuteczność marketingową tekstu.

  • Jaki jest cel copywritingu?
  • Wywieranie wpływu, neuromarketing – perswazja i argumentacja.
  • Jak wyeksponować unikalność swojej oferty?
  • Tytuł, lead, zakończenie – składowe, których nie może zabraknąć.
  • Podstawy budowy tekstu sprzedającego – jakich błędów unikać?
  • Czym są słowa kluczowe, meta tagi i jak je wykorzystywać?

Monitoring mediów- czyli jak być na czasie z własną marką.

  • Wyłapywanie wzmianek.
  • Inicjowanie konwersacji na temat marki/produktu dzięki monitorowaniu fraz.
  • Ręka na pulsie w zakresie reputacji marki – czyli nic o nas bez nas.

Najczęstsze przyczyny niepowodzeń w realizowanych kampaniach marketingowych.

  • 4 najważniejsze błędy w planowaniu kampanii marketingowej.
  • Kiedy egzekucja strategii marketingowej nie może przynieść oczekiwanych rezultatów?
  • 3 działania, które zawsze kończą się porażką niezależnie od wielkości zaangażowanego budżetu.

Case studies

  • Omawiane na szkoleniu zagadnienia zostaną zobrazowane za pomocą przykładów zrealizowanych kampanii marketingowych. Prezentowane przykłady będą dotyczyły firm, które wdrożyły omawiane narzędzia, dzięki czemu osiągnęły nawet 5100% ROI.

Parafrazując słowa Billa Clintona, w dzisiejszych czasach, każdy kto ma do czynienia z ludźmi i uczestniczy w procesie zaspokajania potrzeb swoich klientów powinien na swojej ścianie napisać: „liczy się e-marketing, głupcze”.

Dzięki Premium Consulting nie tylko wiemy jakie są nasze słabe strony ale wiemy też co zrobić aby skutecznie docierać do naszych kluczowych klientów. Dzięki temu pozyskujemy coraz więcej projektów rekrutacyjnych”.

Kordian Kobiarz

Polecam gorąco wszystkim, ceniącym sobie najwyższą jakość usług, profesjonalizm i świetny klimat, który niewątpliwie Mariusz potrafi stworzyć.

Anna Kaźmierczak

(…) Właśnie tak powinny być prowadzone szkolenia!

(…) Gdy Mariusz prowadzi szkolenie to cała lawina wiedzy spływa na odbiorcę jak olśnienie. Ba! Jak reakcja atomowa! Czujesz BUM, a potem to już efekt promieniowania, który napędza do działania, by uzyskać więcej tej wiedzy.

Kamila Spisak

Zdjęcia ze szkoleń prowadzonych przez Mariusza Łodygę

RELACJE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ

Najbliższe szkolenie już 23-24.10.2017

Ilość miejsc ograniczona! Zapraszamy.

Uzyskaj dofinansowanie w wysokości 80% wartości szkolenia.

+48 691 016 104

Agnieszka Dixa

Pytania?

Masz pytania odnośnie szkolenia?
Wyślij wiadomość lub zadzwoń by porozmawiać od razu.

Share This